2015-11-14 @ 02:46:13 / Vardag

Myskväll

Mina vänner har just dragit hem efter en väldigt mysig kväll som startade med god mat på en indisk restaurang. Efter det gick vi och kikade på senaste James Bond-filmen Spectre på Biostaden. Filmen var väl inte direkt superbra, men det var härligt att köpa popcorn och dricka för att sedan mysa ner sig i en biosalong. Sedan gick vi hem till mig och pratade om allt möjligt och spelade kort. Mysigt värre!
 
Annars har jag haft låååång sovmorgon och spederat hela dagen i tvättstugan. Jag börjar få lite fotograferingsabstinens och måste göra något åt det. Kanske kan få till någon fotografering när jag åker till Sundsvall nästa vecka.
 
Ha en finfin helg hörrni!
 
 



Lämna en kommentar?

Namn:
Spara namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/URL:

Kommentar: