2017-12-02 @ 18:26:02 / Vardag

Singapore, baby!

 
Singapore alltså, vilket ställe! Det var så fint (se bildbevis ovan) och rent. Jag träffade trevligt folk och drack gott kaffe. Såklart shoppade jag en hel del... jag bar på så mycket att jag till slut fick ge upp och ta taxin hem till hotellet. En dag i Singapore var helt klart inte tillräckligt. Trots tidig morgon med promenad längs vattnet ner till Marina Bay för att se Helix Bridge och Merlion för att sedan övergå till shopping var det myyyyycket som jag missade att se. Det får helt enkelt bli fler besök i fina Singapore i framtiden!
 
Nu är jag tillbaka "hemma" i Thailand och har fått 30 nya thaidagar stämplade i passet. Förhoppningsvis kan jag förlänga några extra dagar på immigration i Phang Nga så jag slipper lämna landet igen. Jag börjar känna mig lite trött på att resa runt nu och vill bara ta det lugnt här i Thailand innan det är dags att återvända till vinterlandet Sverige.
 
Sa wai dee kha!



Lämna en kommentar?

Namn:
Spara namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/URL:

Kommentar: