2015-11-02 @ 23:22:36 / Vardag

Lugnt vatten

I torsdags skrev jag min första tenta här i Östersund. Svårt att säga om det gick bra eller inte men jag är positiv och hoppas verkligen att det går vägen! Lite klurigt med omvända frågor och såklart vart det nästan enbart frågor som jag inte pluggat mycket på. Frågorna berörde mest det jag hade i bakhuvudet från de allra första föreläsningarna. Menmen, jag kör på en positiv inställning! ;)
 
I helgen var jag på besök i Sundsvall och kurerade mig efter en period med mycket plugg. Blev serverad med lyxig mat, fy vad gott det är med mat som är serverad framför näsan på en! Blir att jag uppskattar det extra mycket nu när jag bor ensam. Det är ett riktigt lyxliv att bo hemma! Annars har jag tagit det lugnt och filosoferat med Jullan, fotograferat Olivia och Niwa (vilket var jättekul!) samt bara mått gott hemma med familjen.
 
Nu är jag helt enkelt inne i en lugn period, kom hem från Sundsvall igår natt och idag påbörjade vi ett nytt moment i skolan. Lugnt och skönt. Tyvärr kommer denna lugna fas endast vara till på fredag då ett grupparbete sätter igång. Så nu passar jag på att ladda batterierna och redigerar bilder. Ett inlägg om helgens fotografering kommer nog imorgon!

Här är en sneakpeek från helgens äventyr i Matfors med fina Olivia och Niwa! ↓
 



Lämna en kommentar?

Namn:
Spara namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/URL:

Kommentar: