2015-11-03 @ 23:16:05 / Vardag

Fotografering: Olivia och Niwa

Här kommer ett inlägg angående fotograferingen som jag hade med Olivia och Niwa i helgen. Jag hade även en fotoassistent vid namnet Julia. Tack för hjälpen och sällskapet Jullan! :)

Olivia, Julia, Niwa och jag traskade iväg till en sjö där vi först började ta lite bilder. Sedan gick vi till ett fält där det låg fina orangea löv på marken. Det var synd att fotograferingen skedde nu och inte för två-tre veckor sedan, då hade vi haft fullt med vackra löv i träden. Men, bilderna blev jättebra ändå (hade ju så duktiga modeller) och det ska bli spännande att se hur jag kan använda mina photoshopkunskaper på bästa sätt för att få till de perfekta bilderna. Här kommer dock två bilder från fotograferingen. ↓

 



Lämna en kommentar?

Namn:
Spara namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/URL:

Kommentar: