2015-05-07 @ 21:47:27 / Vardag

Utlandsresa!

Idag var jag och mina vänner impulsiva då vi bokade en sista minuten-resa till Kreta. Vi kommer alltså att bege ner till Gerani som ligger på Chaniakusten den 28:e maj! Jag är så sjukt pepp och glad över att vi bestämde oss för att åka. Vi kommer att ha jätteroligt och jag kommer få fotografera i massor! Jag har nog inte riktigt fattat att vi ska åka än, hihi... :-)

Just nu har jag FULLT UPP med redigering av bilder och skolarbete. Känner mig överväldigad av sysslor som ska göras och jag är så trött att jag bara vill slänga mig i sängen. Men, det är mycket som ska göras och jag blir nog uppe till minst 01:00.

Jag bjuder på en bild från senaste islandsfotograferingen! ↓
 



Lämna en kommentar?

Namn:
Spara namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/URL:

Kommentar: