2015-05-02 @ 03:00:26 / Vardag

Nattredigering: Svartvitt i Camera Raw

Jag kände för att vara lite kreativ och tog fram två bilder på katten Totte. Slängde in bilden i Camera Raw och ökade clarity väldigt mycket och drog sedan ner saturation och vibrance till lägsta värdet. Lekte sedan med shadows och highlights för att få fram resultatet nedan. Sedan satt jag och funderade på hur min vattenstämpel ska se ut, kom fram till det som syns på bilderna. Jag är inte riktigt nöjd med den... Så vi får se hur den förändras framöver, hehe. ;)

Jag borde verkligen ligga och sova nu med tanke på att jag ska upp och fotografera islandstävling klockan 9:30. Menmen! Jag har lite att göra innan jag hoppar ner i sängen. Måste ladda kamerabatterierna, bädda rent i sängen och packa kameraväskan. Ber till alla möjliga vädergudar att det blir bra väder imorgon: JAG VILL INTE HA REGN!

 



Lämna en kommentar?

Namn:
Spara namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/URL:

Kommentar: