2015-05-19 @ 00:22:57 / Vardag

Hästpuss

Jag kände mig lite wild and crazy och gjorde en gif med några bilder som jag tog på Johanna & Brasse. Dessa två tar priset för sötaste (och bästa) par! 

Myran var hemsk idag. Hon får ibland ett släng av trotsålder, japp, en 17-årig nordis beter sig som en 4-åring. Hon var rädd för allt möjligt! Hon sprätte till för exempelvis en gran, en vattenpöl och en tom hage. Vi fick i alla fall till en fin sträcka med trav idag, hon accepterade tempot och hade en trevlig bakbensaktivitet. Dock när vi kom hem och jag skulle släppa ut odjuret i hagen fick Myris för sig att inte gå in och sprang istället in i paddocken. Väl i paddocken sprang hon ett varv, bajsade värsta högen längst bort i paddocken, sprang minst fem varv runt mig när jag försökte fånga henne. LYCKAT!





Lämna en kommentar?

Namn:
Spara namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/URL:

Kommentar: