2015-03-18 @ 22:49:21 / Vardag

Fullt upp

Har fullt upp med skolan just nu. När jag blir klar med alla inlämningar har jag MÄNGDER av bilder att välja ut och redigera. Känns som att jag håller på att drunkna bland allt jobb, usch. Syrran sticker iväg till Luleå för praktik på fredag och blir borta i fem veckor. Kommer kännas konstigt men är säker på att tiden kommer gå snabbt, har gjort det hittills detta år iallafall.

Nu ska jag gräva ner mig i gymnasiearbetesopponeringen som ska äga rum imorgon. Bjuder på två bilder på en otroligt fotogenisk (och nyfiken) häst som jag träffade på när jag var iväg på ett fotojobb i söndags.

 


Postat av: Felicia Karlström

Kommer ju hem i påsk! ;) Kramis!

2015-03-22 @ 16:03:32 / http://storasysteralskarmode.blogg.se/

Lämna en kommentar?

Namn:
Spara namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/URL:

Kommentar: