2015-06-07 @ 03:18:54 / Vardag

Hemma från Kreta

Idag har jag haft en väldigt icke-produktiv dag. Jag har bara sovit, läst bok och varit till min lilla Myris. Vi tog en tur barbacka och njöt av fågelsången. Då jag inte motionerat Myran på en vecka (p.g.a. Kreta) har hon faktiskt tappat en del av sin kondition! Hon tyckte det var jobbigt att springa samlat och blev hur lång som helst efter att vi saktat ner till skritt, hon frustade även som en galning. Vi tog en lång ridtur och hon fick springa ganska mycket medan jag övade på min balans. Får ta och rida barbacka mer framöver för att förbättra den! Upptäckte faktiskt att jag kunde rida lätt barbacka idag, har aldrig provat det förut och trodde jag behövde sadel för att kunna rida lätt. Jag vet inte om detta är unikt på något sätt men jag vart imponerad över mig själv! :D

Har många bilder från Grekland och kommer visa upp dem framöver här på bloggen! Jag börjar med bilder från Chania stad på min fina vän Julia. ↓

 
 



Lämna en kommentar?

Namn:
Spara namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/URL:

Kommentar: