2015-06-23 @ 19:46:56 / Vardag

Ännu en greklandsresa bokad!

I augusti hoppar jag och min syster på flygplanet ner till Kavala för att sedan ta båten vidare till Thassos! Det ska bli jättehärligt och jag ser fram emot att få se en ny ö. Efter att ha upplevt Skiathos, Kreta och Zakynthos ska Thassos bli kul att besöka. Vi kommer bo på ett hotell vid stranden Golden Beach som ska vara den finaste stranden på ön, fett peeeeeepppp! :) Jag kommer att vara på Thassos när jag fyller år, min syster har varit lite mystisk och sagt att hon har en plan för hur den dagen kommer se ut... Vi får se!

Ja, jag kom "nydligen" hem från Kreta där jag spenderade en vecka med mina homegirls (men jag kan inte få nog av Grekland :)). Det var sjukt kul och vädret var fantastiskt. Vill göra om hela resan med dem nu! Så självklart bjuder jag på några bilder från Kretaresan med mina älskade vänner. ♥

 



Lämna en kommentar?

Namn:
Spara namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/URL:

Kommentar: