2015-07-31 @ 02:46:09 / Vardag

Kyrkogården

För tre veckor sedan var jag på min kusin Almas dop. Hon döptes i Alnö gamla kyrka som är ca 900 år gammal och därmed finns det riktigt gamla gravkors som bevarats. Det var många släktingar som kom till dopet och jag minns faktiskt inte namnen på alla då vi inte träffats på ca 5 år. Men denna lilla tjej sprang runt kyrkan och jag (självklart med kameran i hand) fotograferade henne snabbt då jag såg att hon stannade för att kika på ett uråldrigt gravkors. Det var något med den unga flickan och det gamla gravkorset som verkligen tilltalade mig. Så, några veckor senare sitter jag här vid photoshop och redigerar bilder. Jag (väldigt uttråkad) kände för att göra en lite mer annorlunda redigering än vad jag brukar göra, hoppas ni gillar den!


Jag vart nog rätt nöjd med redigeringen med tanke på att det är första gången jag gör en "läskig" redigering. Här kommer en före- och efterbild!
 
 



Lämna en kommentar?

Namn:
Spara namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/URL:

Kommentar: