2015-07-04 @ 16:44:10 / Vardag

Destination Skellefteå

Jag är på plats i Skellefteå för att hälsa på mina släktingar och idag tog jag och min syster en shoppingrunda samt en promenad ner till älven. Vi hann sitta där och käka våra sallader i ca 5 minuter innan det började regna. Jag tog snabbt några bilder och sedan sprang vi tillbaka till hotellet. Imorgon blir det hemfärd runt 11-tiden!

På måndag ska jag till sjukhuset och förhoppningsvis göra en sista check på mitt finger som jag lyckades bryta på studentdagen. Innan jag kan börja jobba måste jag få tillbaka rörligheten i fingret, känns så himla konstigt att inte kunna använda och böja fingret. Men, som sagt på måndag drar jag till rehab får jag höra hur de närmaste veckorna kommer se ut.

Jag bjuder på några bilder som jag kvickt fotograferade på vägen tillbaka till hotellet. ↓

 



Lämna en kommentar?

Namn:
Spara namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/URL:

Kommentar: