2015-02-22 @ 18:57:00 / Fotografering

Svart katt

 
 
Idag när jag var i stallet passade jag på att plåta stallkatten Vilma. Åh vad jag älskar denna katt, hon är så otroligt snäll och mysig. ♥
 
Myran förvånade mig idag när hon var rädd för allt möjligt. Jag hade hoppats på en lugn och fin ridtur i det härliga vädret, men nej. Myris hade nerverna på utsidan och blev rädd för bland annat bäckar, framtinat gräs, utemöbler och en hund. Lyckades dock mot all förmodan hålla mig kvar på hennes rygg! I vanliga fall brukar hon endast hoppa till, men utemöblerna var så pass farliga så hon skulle springa ifrån dem. När vi kom hem var hon svettig av den händelserika färden.
 
Imorgon hoppas jag på att damen har lugnat ner sig lite så vi kan jobba efter vägen.
 



Lämna en kommentar?

Namn:
Spara namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/URL:

Kommentar: