2015-12-03 @ 18:16:20 / Vardag

Mycket på G!

Just nu har jag många bollar i luften. Igår hade jag en redovisning på ett grupparbete som pågått i ungefär 3 veckor. Ett integrationseminarium på tisdag. Tenta nästa fredag som jag pluggar till. Jag tränar och umgås med vänner. Jobbar på en ny bloggdesign.

Men just nu lagar jag mat! Har varit och krigat mig igenom ett CX-pass med min träningskompis Sara. Så nu blir det snart käk och lite stirrande på någon TV-serie. Som om det inte hade varit nog med saker på gång så ska jag och Sara träffas imorgon och se idolfinalen och på lördag ska vårt tjejgäng på Jamtli julmarknad och efter det ha lite julmys. Vi ska antagligen göra lite knäck och diverse julpyssel.

Men nu måste jag skynda mig till riset som står och kokar på spisen. Ha det fint och njut av dessa två! ↓
 



Lämna en kommentar?

Namn:
Spara namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/URL:

Kommentar: