2015-08-30 @ 01:19:00 / Vardag

Östersund by night

Ojoj, med vad ska jag börja? Kanske med att jag flyttade till Östersund i fredags? Jag tog nämligen tåget upp till Östersund med endast en resväska för att hämta nycklar till min lägenhet. Sedan träffade jag några blivande klasskompisar på Republiken där vi konsumerade lite vuxendricka för att sedan dra vidare till en udda rockbar. Nio av de människorna som jag kommer läsa socionomutbildningen med var verkligen jättetrevliga, det var skoj att komma ut och träffas några dagar innan allvaret sätter igång. 

Idag kom mina föräldrar upp med flyttlasset och sedan dess har jag haft fullt upp med att få ordning i min etta. Nu har jag fått till det mesta och det är endast några småsaker som ska in i bokhyllan som ligger kvar i flyttlådorna. Halleluja!

Jag har bara sett en bråkdel av Östersund, det jag har sett är dock finfint! Jag gillar verkligen att gå nere vid vattnet för att sedan traska över till Frösön då en riktigt fancy gång- och cykelbro sträcker sig över Storsjön. Anyway, här är några bilder från ikväll som togs nere vid Storsjön/Badhusparken. Sorry att de är något tråkiga, jag får helt enkelt ta och fixa några mer intressanta bilder framöver...

 



Lämna en kommentar?

Namn:
Spara namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/URL:

Kommentar: