2015-08-05 @ 00:58:46 / Vardag

Kära, kära häst

Åh, när jag ser dessa bilder blir jag så otroligt varm i hjärtat. Hon är den bästa, den snällaste och den absolut underbaraste individ på fyra ben jag har träffat. Jag ångrar inte en enda sekund jag har spenderat med henne, trotsiga dagar då allt har varit skit till de dagar allt bara klickat, varenda sekund har varit värt det.

Min kära vän Linn ställde upp som fotograf idag och resultatet på mig och Myris finns nedan! Jag vart sååå glad över att Linn ville fotografera oss, trots jag inte är van vid att agera modell gjorde jag det bästa av situationen. Jag började med att fotografera Myris för lite porträttbilder och fixade sedan lite inställningar för Linn som tog över och plåtade oss båda! Linn var jätteduktig och klarade av att fotografera mig trots befallningar över vart hon skulle stå... ;) Haha, men Linn (om du läser detta) du är grym!

Vill inte tänka på den dagen jag måste skiljas från "min" kära guldklimp, även om den dagen kommer inom en väldigt snar framtid...

Den vänstra bilden har jag fotograferat och resterande har duktiga Linn fotat!



Postat av: Glenn

Wow! Den där Linn har talang!!

Svar: Ja! Absolut, jag har lärt henne allt jag kan! ;)
Josefin Karlström

2015-08-25 @ 23:40:54

Lämna en kommentar?

Namn:
Spara namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/URL:

Kommentar: