2015-04-07 @ 15:02:17 / Vardag

Vårfotografering

10 grader varmt och strålande sol. Det var en otroligt härlig dag tills att jag klev utanför huset och insåg att det blåste satan. Drog iväg till Frida med trettioåtta lager kläder och sedan bar det av till Ninjo för fotografering. Såklart kom vi i lä för vinden och solen stekte, det blev supervarmt och samtidigt besteg vi en lång brant backe (läs Mount Everest). Ångrade snabbt mitt val av kläder och dog nästan i värmen. 
 
Lökig som sjutton plåtade jag några bilder på mina älskade vänner. Tur att min ofräschhet (är det ett ord?) inte syntes på bilderna, för att bilderna vart såååå bra om jag får säga det själv. Ninjo uppförde sig prima och Frida satt där och var glad. Solen gick omväxligsvis i moln, men photoshop och camera raw fixde vårkänslorna! Det var en jättetrevlig dag med mina två favoriter som jag inte fotograferat på flera månader, känns dock som flera år. ;)

Imorgon ska jag plåta Johanna och hennes grabb Brasse. Ska bli jättekul! :)
 
Här är tre bilder från fotograferingen! ↓




Lämna en kommentar?

Namn:
Spara namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/URL:

Kommentar: