2015-04-09 @ 21:29:46 / Vardag

Redigering pågår fortfarande

Har gått runt med dåligt samvete på grund av att jag inte redigerat några bilder. Jag har sååååå många bilder att gå igenom från både gårdagens fotografering samt några från Vendelas fotografering. Igår blev jag dock klar med Fridas bilder!

Jag måste ha blivit drabbad av något virus som gör att jag både har ont i hals och huvud + som grädde på moset mår jag illa. Har i princip bara orkat ligga i sängen med hopp om att ladda batterierna. Var för ett tag sedan iväg till stallet och grejade där och släppte in galna hästar. Jag fick lite extra energi av den turen så nu passar jag på att redigera Johannas bilder.

Det var självklart storm när vi fotograferade. Det blåste utav h-vete och typ 90 % av bilderna blev såhär (jag är bara lite lagom förbannad över vinden):

Hår kombinerat med vind (läs tornado) får 0 av 5 toasters.

MEN! Trots den HEMSKA blåsten fick vi några bra bilder, här kommer tre stycken! ↓




Lämna en kommentar?

Namn:
Spara namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/URL:

Kommentar: