2014-11-15 @ 02:30:04 / Fotografering

Under sommaren

Jag har inte bloggat på bra länge nu, senast var i juni (!!). Under sommaren har jag fotograferat på både tävlingar och privatuppdrag. Jag har även slutat ta hand om varmblodet Wilma och börjat på ny kula med nordsvensken Miranda Mi, som kallas för Myran. Mer info kommer om henne under senare inlägg...

En ponny som tävlade vid Sundsvall Summer Horse Show.

Jag har som sagt fotograferat i stora mängder under tiden jag har varit borta från bloggen, så tro mig, jag har massvis med bilder att lägga upp. När jag kikar tillbaka på bilderna jag har lagt upp på bloggen tidigare ser och känner jag verkligen att jag har utvecklats, både genom min fotograferingsteknik samt bildredigering! Känns så otroligt kul att se hur man ständigt förbättras. Hoppas ni läsare (ni få som är kvar) också kommer kunna se min utveckling!

Jag har mer eller mindre startat ett företag, jag har dock inte registrerat det än men jag "startade" det hela nu i sommar. Så jag har skaffat en Facebooksida och just nu är det 145 stycken som gillar den, åter igen superkul att andra uppskattar allt mitt jobb som läggs ned. Om ni undrar över vattenstämpeln som ligger på bilderna så är det mitt "företag" som heter Joskab Foto.

Härligt att vara tillbaka,
Josefin



Lämna en kommentar?

Namn:
Spara namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/URL:

Kommentar: