2014-11-15 @ 21:48:00 / Vardag

Tappsko

Dagen började med en härlig sovmorgon. Känns underbart med att kunna slippa ställa alarmet kvällen innan och bara sova ut! Verkligen välbehövligt. Efter att jag hade slängt i mig lite käk bar det av till stallet för en tur på Myris. Det är lite strul med vilka hästar som ska gå med vilka nu när vi har fått en nykomling till stallet men eftersom Myran är så låg i rang är det inga problem för henne att gå med de ranghöga, hon gör det bekvämt för sig (och hennes täcken) genom att lunka iväg när det blir bråk. Anyhow, jag tog in hönapönan och upptäckte till min besvikelse att hon hade tappat en sko... Hurrrraaa, eller inte. 

 
En dösnygg häst som jag fotograferade på en tävling i augusti.
 
Myris fick istället en lång mysig borststund och lite massage. Därefter fick hon skutta ut till hagen igen och käka middag! Det är inte hela världen med en tappsko, men visst blir man lite irriterad när det väl händer?
 
Josefin


Postat av: Josefine

Åh den var verkligen fin den! :D Vad duktig du är på att fotografera hihi! :D

2014-11-16 @ 16:51:17 / http://jlandgrens.blogg.se
Postat av: Ida

Åh vad surt med en tappsko! :(

SV: Sune har en blödning i benet :( Vad fin den nya designen är!

2014-11-16 @ 17:33:42 / http://gartunarider.blogg.se

Lämna en kommentar?

Namn:
Spara namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/URL:

Kommentar: