2014-11-19 @ 21:36:38 / Vardag

Sista tävlingen

För exakt en månad sedan var jag på den sista dressyrtävlingen för året 2014. Jag kommer sakna den härliga atmosfären som skapas bland alla ekipage. Bland det bästa jag vet är att smyga runt bland transporterna och fotografera när ingen riktigt är beredd, det är då jag tycker att det blir bäst bilder. Alla ryttare är så fokuserade på sin sak samtidigt står hästarna där bredvid och agerar fotomodeller.

Det är sorgligt men samtidigt skönt att säsongen är över, det är mycket slit med att åka fram och tillbaka samt alla saker som ska göras. Jag tycker det här med tävling är jättekul med alla duktiga ryttare och vänner som man får träffa. Men nu är det dags att krypa ner i idet för att sedan krypa fram igen, till våren, när tävlingarna åter igen drar igång.

Bilder från sista tävlingen, 19 oktober 2014.
Ser du fram emot vintern? :)
 
Josefin


Postat av: bexollila

sv kul att du gissar och desamma ha en fin kväll/natt du m,ed :D

2014-11-19 @ 22:57:56 / http://nattstad.se/bexollila
Postat av: Josefine ♔

Lite skönt med lite "semester" men förstår samtidigt att det är lite trist att säsongen är slut :/

Sv: Jaa det är verkligen mycket nu alltså :o Men som tur är så är det inte mycket kvar till jullovet nu!! :D

Åh tack!! Haha kan bara fiskbensfläta typ men inte sån inbakad (än!!) så svansen är perfekt att träna på plus att pållen stundvis verkar tycka det är lite skönt att få extra pyssel i både man och svans haha ;)

2014-11-20 @ 09:23:47 / http://jlandgrens.blogg.se
Postat av: MALIN

Älskar bilderna! Svar: Ja det är skönt att iallafall ha 2-3 avklarade! Resterande vet jag inte ens vad jag ska köpa för något...... Pojkvännen är ju hopplös när det kommer till att hjälpa till ;)

2014-11-21 @ 08:47:46 / http://malinkirstine.se

Lämna en kommentar?

Namn:
Spara namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/URL:

Kommentar: